The Economist
11 livros em sérieGuide to Management Ideas and Gurus Sinopse
-
-
Guide to Management Ideas and Gurus
- The Economist
- De: Tim Hindle
- Narrado por: Christopher Oxford
- Duração: 12 horas
- Íntegra
-
Geral
-
Desempenho
-
História
Get yourself up to guru speed. This insightful guide, which has proven hugely popular around the world in hardback, not only includes the most significant ideas that have influenced the management of business over the past century, but it also includes entries on the most influential business thinkers of the past and present.
-
Guide to Management Ideas and Gurus
- The Economist
- Narrado por: Christopher Oxford
- Duração: 12 horas
- Data de lançamento: 23/07/2013
- Idioma: Inglês
Falha ao colocar no Carrinho.
Tente novamente mais tardeFalha ao adicionar à Lista de Desejos.
Tente novamente mais tardeFalha ao remover da Lista de Desejos
Tente novamente mais tardeFalha ao adicionar à Biblioteca
Tente outra vezFalha ao seguir podcast
Tente outra vezFalha ao parar de seguir podcast
Tente outra vezPreço normal: R$ 47,99 -1 ou crédito
Preço com desconto: R$ 47,99 -1 ou crédito
-
-
-
Modern Warfare, Intelligence and Deterrence: The Technologies That Are Transforming Them
- The Economist
- De: Benjamin Sutherland
- Narrado por: Chistopher Oxford
- Duração: 11 horas e 36 minutos
- Íntegra
-
Geral
-
Desempenho
-
História
This Economist book describes emerging military technologies and places them in the larger context of today's politics, diplomacy, business and social issues. It shows how efforts to win wars or keep the peace are driving enormous and multifold technological advances. Broadly speaking, defence technologies will continue to provide enormous advantages to advanced, Western armed forces. For anyone who wants to know just how smart the global war, defence and intelligence machine is, this will be revealing and fascinating reading.
-
Modern Warfare, Intelligence and Deterrence: The Technologies That Are Transforming Them
- The Economist
- Narrado por: Chistopher Oxford
- Duração: 11 horas e 36 minutos
- Data de lançamento: 02/08/2013
- Idioma: Inglês
Falha ao colocar no Carrinho.
Tente novamente mais tardeFalha ao adicionar à Lista de Desejos.
Tente novamente mais tardeFalha ao remover da Lista de Desejos
Tente novamente mais tardeFalha ao adicionar à Biblioteca
Tente outra vezFalha ao seguir podcast
Tente outra vezFalha ao parar de seguir podcast
Tente outra vezPreço normal: R$ 47,99 -1 ou crédito
Preço com desconto: R$ 47,99 -1 ou crédito
-
-
-
Economics: Making sense of the Modern Economy
- The Economist
- De: Saguao Datta - editor
- Narrado por: David Thorpe
- Duração: 12 horas e 50 minutos
- Íntegra
-
Geral
-
Desempenho
-
História
A radically revised new edition of this highly readable, popular guide aimed at everyone from students to statesmen who want to make sense of the modern economy and grasp how economic theory works in practice. It starts with the basics, and from the underlying theory it moves to the specifics of the world economy, including an analysis of the recent recession. The closing part puts the usefulness and the failings of economics under the spotlight, and looks at the innovative approaches being developed to address these failings.
-
Economics: Making sense of the Modern Economy
- The Economist
- Narrado por: David Thorpe
- Duração: 12 horas e 50 minutos
- Data de lançamento: 06/08/2013
- Idioma: Inglês
Falha ao colocar no Carrinho.
Tente novamente mais tardeFalha ao adicionar à Lista de Desejos.
Tente novamente mais tardeFalha ao remover da Lista de Desejos
Tente novamente mais tardeFalha ao adicionar à Biblioteca
Tente outra vezFalha ao seguir podcast
Tente outra vezFalha ao parar de seguir podcast
Tente outra vezPreço normal: R$ 47,99 -1 ou crédito
Preço com desconto: R$ 47,99 -1 ou crédito
-
-
-
Successful Strategy Execution
- The Economist
- De: Michel Syrett
- Narrado por: Gordon Griffin
- Duração: 6 horas e 30 minutos
- Íntegra
-
Geral
-
Desempenho
-
História
Strategy-to-performance gaps foster a culture of under-performance. Unrealistic plans create the expectation throughout the organisation that plans simply will not be fulfilled. This book shows how to overcome such failings and implement strategy effectively.
-
Successful Strategy Execution
- The Economist
- Narrado por: Gordon Griffin
- Duração: 6 horas e 30 minutos
- Data de lançamento: 09/08/2013
- Idioma: Inglês
Falha ao colocar no Carrinho.
Tente novamente mais tardeFalha ao adicionar à Lista de Desejos.
Tente novamente mais tardeFalha ao remover da Lista de Desejos
Tente novamente mais tardeFalha ao adicionar à Biblioteca
Tente outra vezFalha ao seguir podcast
Tente outra vezFalha ao parar de seguir podcast
Tente outra vezPreço normal: R$ 25,99 -1 ou crédito
Preço com desconto: R$ 25,99 -1 ou crédito
-
-
-
Organisation Culture
- The Economist
- De: Naomi Stanford
- Narrado por: Karen Cass
- Duração: 9 horas e 9 minutos
- Íntegra
-
Geral
-
Desempenho
-
História
The importance of a business's culture to sustainable success. An organisation's culture either gives it a competitive advantage or a competitive disadvantage. It is a crucial factor in determining how successful a business is and how much people want to work for an organisation. That is why managers are putting more and more emphasis on getting their organisation's culture right.
-
Organisation Culture
- The Economist
- Narrado por: Karen Cass
- Duração: 9 horas e 9 minutos
- Data de lançamento: 09/08/2013
- Idioma: Inglês
Falha ao colocar no Carrinho.
Tente novamente mais tardeFalha ao adicionar à Lista de Desejos.
Tente novamente mais tardeFalha ao remover da Lista de Desejos
Tente novamente mais tardeFalha ao adicionar à Biblioteca
Tente outra vezFalha ao seguir podcast
Tente outra vezFalha ao parar de seguir podcast
Tente outra vezPreço normal: R$ 37,99 -1 ou crédito
Preço com desconto: R$ 37,99 -1 ou crédito
-
-
-
Marketing: A Guide to the Fundamentals
- The Economist
- De: Patrick Forsyth
- Narrado por: Barnaby Edwards
- Duração: 8 horas e 1 minuto
- Íntegra
-
Geral
-
Desempenho
-
História
The late Peter Drucker, a leading management thinker, was content to say simply: "Marketing is looking at the business through the customers' eyes". This new guide clarifies exactly what marketing is and how it works, and it explains the techniques involved. For anyone who wants to understand the marketing mix, the factors involved in pricing policy, the different methods of market research, indeed the whole business of marketing, this guide to the fundamentals will be invaluable.
-
Marketing: A Guide to the Fundamentals
- The Economist
- Narrado por: Barnaby Edwards
- Duração: 8 horas e 1 minuto
- Data de lançamento: 16/08/2013
- Idioma: Inglês
Falha ao colocar no Carrinho.
Tente novamente mais tardeFalha ao adicionar à Lista de Desejos.
Tente novamente mais tardeFalha ao remover da Lista de Desejos
Tente novamente mais tardeFalha ao adicionar à Biblioteca
Tente outra vezFalha ao seguir podcast
Tente outra vezFalha ao parar de seguir podcast
Tente outra vezPreço normal: R$ 37,99 -1 ou crédito
Preço com desconto: R$ 37,99 -1 ou crédito
-
-
-
Guide to Decision Making
- The Economist
- De: Helga Drummond
- Narrado por: Karen Cass
- Duração: 7 horas e 28 minutos
- Íntegra
-
Geral
-
Desempenho
-
História
>An invaluable guide to arrive at better business decisions. We make decisions, and these decisions make us and our organisations. And in theory, decision-making should be easy: a problem is identified, the decision-makers generate solutions, and choose the optimal one - and powerful mathematical tools are available to facilitate the task. Yet if it is all so simple why do organisations, both private and public sector, keep making mistakes - the results of which are borne by shareholders, employees, taxpayers, and ultimately society at large?
-
Guide to Decision Making
- The Economist
- Narrado por: Karen Cass
- Duração: 7 horas e 28 minutos
- Data de lançamento: 16/08/2013
- Idioma: Inglês
Falha ao colocar no Carrinho.
Tente novamente mais tardeFalha ao adicionar à Lista de Desejos.
Tente novamente mais tardeFalha ao remover da Lista de Desejos
Tente novamente mais tardeFalha ao adicionar à Biblioteca
Tente outra vezFalha ao seguir podcast
Tente outra vezFalha ao parar de seguir podcast
Tente outra vezPreço normal: R$ 37,99 -1 ou crédito
Preço com desconto: R$ 37,99 -1 ou crédito
-
-
-
Guide to the European Union
- The Economist
- De: Dick Leonard
- Narrado por: Gordon Griffin
- Duração: 12 horas e 16 minutos
- Íntegra
-
Geral
-
Desempenho
-
História
The 10th edition of the long-established definitive guide to the EU. From its original six members (who formed the European Economic Community in 1957) what became the European Union had grown to 27 members in 2007, with several more candidates for membership standing in the wings.
-
Guide to the European Union
- The Economist
- Narrado por: Gordon Griffin
- Duração: 12 horas e 16 minutos
- Data de lançamento: 03/09/2013
- Idioma: Inglês
Falha ao colocar no Carrinho.
Tente novamente mais tardeFalha ao adicionar à Lista de Desejos.
Tente novamente mais tardeFalha ao remover da Lista de Desejos
Tente novamente mais tardeFalha ao adicionar à Biblioteca
Tente outra vezFalha ao seguir podcast
Tente outra vezFalha ao parar de seguir podcast
Tente outra vezPreço normal: R$ 47,99 -1 ou crédito
Preço com desconto: R$ 47,99 -1 ou crédito
-
-
-
Brands and Branding
- The Economist
- De: Rita Clifton
- Narrado por: Christopher Oxford
- Duração: 9 horas e 46 minutos
- Íntegra
-
Geral
-
Desempenho
-
História
Although the balance sheet may not even put a value on it, a company's brand or its portfolio of brands is in many cases its most valuable asset, accounting for as much as 70% of a firm's market value in some cases. This book argues that because of this and because of the power of not-for-profit brands like Oxfam, all organisations should make the brand their central organising principle, guiding every action and decision.
-
Brands and Branding
- The Economist
- Narrado por: Christopher Oxford
- Duração: 9 horas e 46 minutos
- Data de lançamento: 02/12/2013
- Idioma: Inglês
Falha ao colocar no Carrinho.
Tente novamente mais tardeFalha ao adicionar à Lista de Desejos.
Tente novamente mais tardeFalha ao remover da Lista de Desejos
Tente novamente mais tardeFalha ao adicionar à Biblioteca
Tente outra vezFalha ao seguir podcast
Tente outra vezFalha ao parar de seguir podcast
Tente outra vezPreço normal: R$ 37,99 -1 ou crédito
Preço com desconto: R$ 37,99 -1 ou crédito
-
-
-
Emerging Markets
- The Economist
- De: Aidan Manktelow, Frida Wallin
- Narrado por: Mark Meadows
- Duração: 6 horas e 50 minutos
- Íntegra
-
Geral
-
Desempenho
-
História
The growth that companies can achieve from their operations in home and developed world markets has for many years been modest, with the real opportunities to take a business to a higher level existing in identifying and exploiting emerging market opportunities. The Economist Corporate Network has for many years now been one of the leading authorities advising firms on how to make the most of the opportunities that emerging markets present and avoid the mistakes that so many companies make with disastrous results.
-
Emerging Markets
- The Economist
- Narrado por: Mark Meadows
- Duração: 6 horas e 50 minutos
- Data de lançamento: 05/12/2013
- Idioma: Inglês
Falha ao colocar no Carrinho.
Tente novamente mais tardeFalha ao adicionar à Lista de Desejos.
Tente novamente mais tardeFalha ao remover da Lista de Desejos
Tente novamente mais tardeFalha ao adicionar à Biblioteca
Tente outra vezFalha ao seguir podcast
Tente outra vezFalha ao parar de seguir podcast
Tente outra vezPreço normal: R$ 37,99 -1 ou crédito
Preço com desconto: R$ 37,99 -1 ou crédito
-
-
-
Marketing for Growth
- The Economist
- De: Iain Ellwood
- Narrado por: Karen Cass
- Duração: 7 horas e 4 minutos
- Íntegra
-
Geral
-
Desempenho
-
História
Marketing for Growth is a guide to how the marketing function within a business can and should become its most important driver of growth. Marketers play a crucial role in generating revenue and they can play an equally important role in how revenues translate into profit. Growth is also about becoming a better business by being smarter or more efficient, and growing in a sustainable way. This involves developing and improving products, processes and standard of service.
-
Marketing for Growth
- The Economist
- Narrado por: Karen Cass
- Duração: 7 horas e 4 minutos
- Data de lançamento: 05/12/2013
- Idioma: Inglês
Falha ao colocar no Carrinho.
Tente novamente mais tardeFalha ao adicionar à Lista de Desejos.
Tente novamente mais tardeFalha ao remover da Lista de Desejos
Tente novamente mais tardeFalha ao adicionar à Biblioteca
Tente outra vezFalha ao seguir podcast
Tente outra vezFalha ao parar de seguir podcast
Tente outra vezPreço normal: R$ 37,99 -1 ou crédito
Preço com desconto: R$ 37,99 -1 ou crédito
-